Vrátenie tovaru a reklamácie
Vrátenie tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy
Sme radi, že ste u nás nakúpili a chápeme, že prírodná kozmetika pre zvieratá nemusí nakoniec vyhovovať tvojim chovateľským zámerom. Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tvoje zvieratko bude kozmetiku odmietať. Preto ponúkame iba pre produkty značky PETBELLE® možnosť do 30 dní od doručenia tovaru od zmluvy odstúpiť a tovar nám môžete vrátiť.
Pro produkty značky PETBELLE®, kedže sme priamo ich výrobcami, vieme garantovať kvalitu a použité výrobné postupy. Výrobky sú pravidelne testované v akreditovaných laboratóriách a veterinárne prípravky sú schválené a kontrolované Ústavom štátnej kontroly veterinárnych biopreparátov a liečiv Nitra. Preto si dovoľujeme ponúknuť našim zákazníkom túto garanciu aj nad rámec zákonných povinností.
Pre ostatné produkty v ponuke nášho e-shopu platí zákonná lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy v lehote 14 dní od kúpy a doručenia tovaru. Viac sa dozviete aj vo všeobecných obchodných podmienkach.
Ďalší Tovar mimo značky Petbelle prosím vracajte kompletný, nepoužitý a v pôvodnom obale, príp. s pôvodným označením (visačky, etikety a pod.). V opačnom prípade žiaľ nebudeme môcť vrátenie akceptovať.
Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriéra podľa Vášho výberu. Prosíme vyplňte formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý nájdete na tomto odkaze, priložte ho k tovaru a balík nám zašlite na adresu:
www.dajlabku.sk (Petbelle s.r.o.), Hájske 118, 951 33 Hájske, tel. +421 911 900 009, email: info@dajlabku.sk.
O vybavení požiadavky na odstúpenie od zmluvy Vás budeme informovať e-mailom.
Garancia vrátenia kúpnej ceny pre produkty PETBELLE® do 30 dní od kúpy.
Môžete využiť aj garanciu vrátenia kúpnej ceny produktov PETBELLE® do 30 dní od kúpy. Nespotrebované výrobky môžete podarovať vo svojom okolí, prípadne ich odniesť alebo doručiť Vami vybranému útulku pre zvieratá vo Vašom okolí. Opustené zvieratá v útulkoch sa kvalitnej kozmetike alebo doplnkom výživy určite potešia.
Alebo sa o takéto využitie postaráme my, keď nám tovar vrátite.
Obrátiť sa môžete na náš zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 911 900 009 (telefonicky, Whatsapp správou či Whatsapp hovorom). Prípadne nám napíšte na náš Messenger.
Pripravte si alebo zašlite nám číslo objednávky (faktúry), popis nevyhovujúcich vlastností a číslo Vášho účtu v tvare IBAN. Ak sa rozhodnete pre poslanie nevyhovujúceho tovaru späť k nám, podľa dohody Vám môžeme poslať odpovedný štítok zásielky pre Slovenskú poštu, ktorý budete môcť podať na ktorejkoľvek pošte. Poštovné pre túto zásielku hradíme my.
REKLAMÁCIA TOVARU
V prípade uplatnenia reklamácie postupujte prosím nasledovne:
- Kontaktujte nás e-mailom na adrese info@dajlabku.sk za účelom nahlásenia reklamácie; je to dôležité aby sme Vám zaslali poštový štítok pre spätnú zásielku reklamovaného tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty (na naše náklady);
- Ak uplatňujete reklamáciu:
- Z dôvodu nesprávne dodaného tovaru, pričom k pochybeniu došlo na našej strane, tovar pošlite kompletný, nepoužitý a v pôvodnom obale, príp. s pôvodným označením (visačky, etikety a pod.);
- Z dôvodu vady tovaru, jeho poškodenia či iných dôvodov na ktoré sa vzťahuje reklamácia, nie je nevyhnutné poslať nám tovar kompletný a v pôvodnom obale. Pokiaľ to však možné je, prosíme vás urobte tak;
- Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete na tomto odkaze a pribaľte ho do balíka spolu s reklamovaným tovarom;
- Počkajte na email s odpovedným poštovým štítkom - štítok môžete vytlačiť a umiestniť na zásielku, prípadne na balík vyznačiť podacie číslo
- Odovzdajte balík na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty, pre podanie bude stačiť oznámiť nami zaslané podacie číslo, poštový štítok pošta vytlačí a umiestni na balík.
O výsledku reklamácie Vás budeme informovať e-mailom.