Doprava a platba

Tvoju objednávku pri tovare skladom zväčša odosielame na ďalší pracovný deň.
Pre doručenie v SR naši prepracovia doručia tvoju objednávku na ďalší pracovný deň.
 
Ak stihneš objednať do 12:00, budeme sa snažiť objednávku odovdať do prepravy ešte v ten istý deň. 
 
Pre doručenie do ČR využívame prepravcu Packeta s doručovaním do dvoch pracovných dní. Vybrať si môžeš doručenie do Z-Boxu a výdajného miesta alebo kuriérom Packeta až domov či do práce. 
 

Ak celková hodnota objednávky bude nad 80 €, doručenie do SR aj do ČR máš od nás zadarmo

Vybrať si môžeš zo širokej ponuky doručovania od renomovaných kuriérskych služieb, doručenia do zásielkových Balíkoboxov (aj vrátane populárnych AlzaBox-ov) či takmer do každej obce v SR cez Slovenskú poštu s expresným doručením kuriérom domov, na poštu alebo do ich Balíkoboxov.

Cenu prepravy si vieš skontrolovať priamo na stránke produktu cez voľbu "Možnosti doručenia" hneď pri informácii o skladových zásobách, orientačnom termíne doručenia a cene výrobku a nad tlačítkom "Pridať do košíka".Ako nájsť informáciu o cene doručenia na produktovej stránke

Ceny dopravy do zásielkových Boxov začínajú od 3,20 € s DPH.
Cena dopravy prostredníctvom kuriéra je od 4,00 € s DPH.

Výsledná cena dopravy sa určí podľa celkovej váhy zásielky. Konečnú cenu za doručenie za dozvieš v druhom kroku objednávky v časti Doprava & platba, kde si vyberieš aj typ prepravy a miesto doručenia podľa tvojich preferencií. 

1. Komfortné doručenie kuriérom - Expres kuriér Slovenskej pošty, kuriér Packeta alebo SPS

✓ Doručenie do 24 hodín od expedície (počas pracovných dni)
✓ Doručenie je vždy priamo do vašich rúk, domov alebo do práce
✓ Prepravovaný tovar je poistený
✓ Možnosť úhrady dobierky v hotovosti alebo platobnou kartou
✓ Doručenie prebieha v nasledujúci pracovný deň od expedície v čase 8:00 - 18:00
✓ Emailom dostanete informáciu o doručovaní a telefonickom kontakte na prepravnú spoločnosť

Upozornenie: Pri preberaní zásielky sa vždy uistite, či obal zásielky nie je porušený alebo poškodený. V prípade poškodenia tovar v žiadnom prípade nepreberajte a informujte nás na kontakt@dajlabku.sk 

 

2. Osobný odber v Bratislave (pripravujeme aj osobný odber v Hlohovci)

✓ pri výbere tohto typu dopravy prosím kontaktujte náš zákaznícky servis na čísle +421 911 900 009, kde si dohodneme detaily osobného prevzatia
✓ Doručenie do Bratislavy je možné zväčša 1 až 2-krát počas pracovného týždňa po dohode vopred
✓ Prípadne vás budeme z nášho zákazníckeho servisu telefonicky kontaktovať, ak by bola možnosť doručenia napríklad už na ďalší pracovný deň. 
✓ Lokalita pre osobný odber je Bratislava - Zlaté piesky, prípadne iné podľa dohody.
Môže sa však stať, že doručenie bude možné až ďalší pracovný týždeň, budeme vás však informovať a prípadne dohodneme alternatívny spôsob doručenia podľa výberu. 
Uprednostňujeme úhradu vopred (platobnou kartou alebo prevodom na účet).
Je však možná aj platba v hotovosti (pripravte si prosím čo najpresnejšiu hotovosť) alebo bezkontaktnou platobnou kartou cez platobný terminál v mobile. 
Osobný odber zabezpečuje jeden z našich spoločníkov vrámci svojich iných pracovných povinností. 

3. Packeta (Zásielkovňa) do SR aj do ČR

✓ Sledovanie zásielky pomocou trackovacieho kódu alebo notifikácií v mobilnej aplikácii Packeta
✓ Doručenie objednávky do skoro 3 300 výdajných miest Packety na Slovensku a viac ako 10 000 výdajných miest v ČR
✓ Môžeš si vybrať aj doručenie do viac ako 2 100 Z-BOXov v SR a vyše 4 900 Z-BOXov v ČR. Vybrané Z-BOXy už obslúžite aj bez aplikácie, prostrectvom kódu zásielky a klávesnice na doručovacom boxe. 
✓ Prepravovaný tovar je poistený
✓ Emailom a SMS dostanete informáciu o doručení tovaru do zvolenej pobočky, notifkácie sú doručované aj do aplikácie Packeta. 
✓ Vyzdvihnutie tovaru v Z-boxoch do 2 dní, na výdajných miestach 5 dní
✓ Možnosť zaplatiť za objednávku na dobierku pri preberaní v hotovosti alebo kartou (pre Z-BOXy v aplikácii Packeta)
✓ Zásielku môže namiesto teba prevziať aj iná osoba (zdielaš cez aplikáciu Packeta, alebo jej dáš kód pre vyzdvihnutie).
 

Upozornenie: Pri preberaní zásielky sa vždy uistite, či obal zásielky nie je porušený alebo poškodený. V prípade poškodenia, tovar v žiadnom prípade nepreberajte a informujte nás na kontakt@dajlabku.sk

4. Slovenská pošta

✓ Doručenie objednávky do viac ako 1 500 odberných miest Slovenskej pošty na Slovensku (na adresu, poštu, PoštaPOINT alebo BalíkoBOX)
✓ Prepravovaný tovar je poistený
✓ Doručenie na druhý pracovný deň po odoslaní objednávky
✓ Upozornenie o doručení dostaneš e-mailom aj SMS, alebo do aplikácie Slovenskej pošty
✓ Platba dobierky je možná v hotovosti (na pošte) aj kartou (na pošte a cez platobný terminál BalíkoBOXu)
✓ Pohyb zásielky, presmerovanie a PIN kód pre vyzdvihnutie nájdeš v apke pošty a v SMS správe
✓ Možnosť presmerovania zásielky (kuriér odovzdá zásielku na najbližšej pošte a máš na prevzatie 18 dní) alebo opačne čakáš od nás balík na poštu alebo od kuriéra, nie si však doma, a tak si ho presmeruješ do BalíkoBOXu).
✓ Možnosť vyzdvihnutia zásielky aj inou osobou (ktorej dáš PIN kód na prevzatie zásielky)
✓ Pri doručovaní do BalíkoBOXu, máš na vyzdvihnutie 3 dni od doručenia SMS správy. Ak nestihneš prevziať zásielku, je táto následne uložená ešte na príslušnej pošte, kde máš čas na prevzatie celkovo 18 dní. 

Upozornenie: Pri preberaní zásielky sa vždy uistite, či obal zásielky nie je porušený alebo poškodený. V prípade poškodenia tovar v žiadnom prípade nepreberajte a informujte nás na kontakt@dajlabku.sk

Možnosti platby

1. Platba kartou 

Bezpečný a najrýchlejší spôsob úhrady za tovar. Platba prebieha cez zabezpečenú platobnú bránu ShotetPay a my ju takmer okamžite evidujeme v našom účte. Môžete platiť aj cez Google Pay alebo Apple Pay.

2. Platba na dobierku

Tovar vyplatíte v hotovosti alebo platobnou kartou pri jeho preberaní priamo kuriérovi, alebo v aplikácii Packeta, prípadne pri preberaní na doručovacej pošte.

Vzhľadom na vyššie administratívne a účtovné náklady je tento spôsob úhrady s poplatkom 2,00 € s DPH.

3. Úhrada prevodom na účet

Tovar uhradíte vopred bezhotovostným platobným stykom na náš bankový účet. Vo faktúre sa zobrazuje aj praktický QR kód. Vašu platbu budeme čakať 7 dní. Ak ju však neobdržíme, objednávku zrušíme a rezervovaný tovar uvolníme pre ďalšie objednávky pre iných chlpáčov.

Platobné údaje na náš účet v mene EUR:
IBAN: SK5811000000002943026408
BIC - SWIFT: TATRSKBX
Variabilný symbol: Číslo objednávky

Názov a adresa spoločnosti:
Petbelle s.r.o.
Rybničná 40
831 06 Bratislava-Vajnory

Názov a adresa banky:
Tatra banka, a.s.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz